W dniach 30 maja do 2 czerwca klasa 3c odbyła wycieczkę klasową nad Polski Bałtyk do Mrzeżyna. Wycieczka była zarazem edukacyjna jak i pełna relaksu i zabawy ponieważ dzieci w trakcie wyjazdu świętowały Dzień Dziecka. Oprócz Mrzeżyna dzieci zwiedzały Kołobrzeg, Trzęsacz, Niechorze oraz Międzyzdroje, były muzea, występy, latarnie morskie, dyskoteki, promenady morskie i molo oraz wiele innych atrakcji w trakcie czterodniowej przyrody morskiej. Dzieci i opiekunowie wrócili bardzo zadowolone, wycieczka pozostanie długo w pamięci.
Wycieczka do Trójmiasta
Na przełomie maja i czerwca uczniowie klas 7a, 8a i 8b wzięli udział w trzydniowej wycieczce do Trójmiasta. Pierwszy dzień rozpoczęli od spaceru po molo w Sopocie, a następnie spędzili miło czas podczas aktywnej integracji. Przygotowano dla nich mnóstwo atrakcji, takich jak gra terenowa, bumber ball, archery tag, wyścigi w workach, wielonartach czy spodniach trzyosobowych. Wieczorem czekało na nich ognisko i smażenie kiełbasek.
Dzień Dziecka w 2a
Klasa 2a w tym roku Dzień Dziecka spędziła w murach szkolnych. Tego dnia postanowiliśmy samodzielnie przygotować sobie desery lodowe z ulubionymi dodatkami. Nasza klasa na moment zamieniła się w najlepszą lodziarnię w jakiej byliśmy. Oczywiście wszystko bardzo nam smakowało, a delektowanie się lodami umilał nam film przyrodniczy o mieszkańcach łąk.
Kataloński reportaż z podróży
Aleksander Kucera, uczeń klasy 6a, w minioną środę 1 czerwca na lekcji języka hiszpańskiego zrelacjonował swoją ostatnią podróż do Katalonii i jej stolicy - Barcelony. Opowiedział kolegom o swoich wrażeniach, odwiedzonych miejscach, nowo poznanych smakach kuchni hiszpańskiej j katalońskiej.
Uczniowie klasy 5 a w świecie wierzeń starożytnych Greków
Choć fascynująca podróż do starożytnej Grecji już za piątoklasistami, to mitologia zostanie z nimi na długo! A wszystko za sprawą różnych metod aktywizujących stosowanych w czasie lekcji języka polskiego. Tak oto nasi uczniowie zapamiętali dzieje Dedala i jego nieposłusznego syna Ikara, tworząc komiks oparty na treści mitu. Piątoklasiści doszli po nitce do kłębka, porządkując losy Tezeusza i Ariadny. Z kolei związki frazeologiczne dzięki fiszkom na pewno nie staną się piętą Achillesa uczniów klasy 5 a.