Kończący się tydzień upłynął nam na poznawaniu podstawowych zasad kodowania i programowania offline. Zadaniami dzieci było między innymi rozszyfrowywanie różnych informacji i obrazków, kodowanie na macie, grupowe tworzenie zakodowanego obrazka, programowanie przebytej drogi.
Poprzez zabawę rozwijaliśmy umiejętność analizy, planowania działań i wysnuwania wniosków oraz wyobraźnię i kreatywność, której nie brakowało naszym uczniom.
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2
Kodowanie w świetlicy z klasami 1 i 2